نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

تمجید جواد استقلالی از جواد لالیگایی

  • کد خبر: ۱۹۱۳۲۶
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
تمجید جواد استقلالی از جواد لالیگایی
جواد زرینچه با تمجید از وضعیت کنونی استقلال تاکید کرد که دیگر قصد ندارد به دایره مدیریتی بازگردد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد زرینچه، پیشکسوت نامی باشگاه استقلال نتایج استقلال را بسیار امیدوار کننده می‌داند و براین باور است که استقلال با اتحاد و همدلی می‌تواند موفقیت‌های بزرگی در فصل جاری به دست آورد. زرینچه درباره اینکه چه طور استقلال در ۷ بازی انجام شده توانسته ۱۸ امتیاز بگیرد و شش برد را به دست آورد، گفت: «خمیره استقلال از فصل قبل شکل گرفت و بسیاری از بازیکنانی که فصل پیش با این تیم در لیگ حضور داشتند در این فصل هم درترکیب استقلال به میدان رفتند. درست است که برخی ستاره‌ها از این تیم جدا شدند، اما من همیشه گفته‌ام که استقلال هیچ وقت متکی به ستاره‌های خود نبوده و هر بازیکنی که پیراهن این تیم را به دست آورد می‌تواند ستاره تیم شود. در فصل جاری هم بزرگی استقلال به همه ثابت شد و دیدید که با وجود جدایی برخی چهره‌های مهم از این تیم، اما استقلال نتایج بسیار خوبی در لیگ گرفته است.»


زرینچه ادامه داد: «روند استقلال در فصل جاری رو به جلو و صعودی بوده و اتحاد وهمدلی نقش بسیار زیادی در موفقیت این تیم داشته است. دیگر شاهد اختلاف‌های فرسایشی میان عوامل مهم این باشگاه نیستیم و تیم به آرامش نسبی رسیده است. نتایج خوب هم باعث شده دیگر تنشی در تیم به وجود نیاید. البته این طور که می‌شنویم مشکلات مالی پا برجا است که این از قدیم در باشگاه استقلال وجود داشته و موضوع تازه‌ای نیست. مدیران باشگاه باید با همفکری این مشکل را هم پیش رو بردارند. استقلال باشگاه بسیار بزرگی است که نباید با مشکلاتی از این دست مواجه باشد. دلیل اینکه استقلال ۱۸ امتیازی شده به جز کار داخل زمین، اتحاد و همدلی میان همه ارکان است.»

زرینچه که در تیم آریو اسلامشهر نیز حضور دارد وبه عنوان سرمربی سکان هدایت این تیم را به عهده گرفته، درباره نتایجی که با این تیم تهرانی به دست آورده، گفت: «با بضاعتی که ما داریم نتایج به طور نسبی خوب است، اما من راضی نیستم و باید بهتر باشیم. باید به مرزی برسیم که خطری بابت سقوط ما را تهدید نکند. الان در جدول تیم دهم هستیم، اما پتانسیل بیشتری داریم و می‌توانیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم. بازی در لیگ یک دشواری‌های خاص به خودش را دارد و باید خودمان را به خوبی آماده بازی‌های سخت‌تر کنیم.»

از آقا جواد پرسیدیم که چه شد بعد از ورود به سطوح مدیریتی باشگاه استقلال و حضور در هیات مدیره دوباره به چرخه مربیگری باز گشتی که این پاسخ را داد: «کار من وسط زمین است و باید همین جا باشم. از اول هم اشتباه بود به مباحث مدیریتی ورود کردم. فصلی که استراماچونی در استقلال حضور داشت کنارش بودم و چیز‌هایی هم از او یاد گرفتم. من باید مربیگری کنم و دیگر قصد ندارم به بخش مدیریتی برگردم. مربیگری برای من حس بهتری را به همراه می‌آورد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->